A ClicXoft.Office programcsalád tagjai az irodai munka szinte minden területére kínálnak értékes és eredményes üzleti megoldásokat az iktatástól az üzleti partnerek elégedettségének felméréséig, a kintlévőség kezelésétől az ügyfélszolgálati munka támogatásáig - és számos egyéb üzleti igényre is!
Minden cég működésében komoly anyagi, presztízs veszteséget okozhat egy-egy dokumentum elvesztése vagy valamilyen határidő elmulasztása. A ClicXoft.Office programjaival teljesen kiküszöbölhetők ezek a kellemetlenségek, mivel:
minden program esetében tetszőleges, irodai használatban alkalmazott fájl formátumokban (doc, pdf, txt, jpg, png, stb.) az adatbázisban tárolhatóka releváns, Ön által rögzíteni kívánt dokumentumok,
számos, a működéssel kapcsolatos határidőt figyel a rendszer, és ezekről értesítést küld - időzítetten küldhetően - e-mail vagy sms segítségével.
További előnyt jelent, hogy
az üzletileg lényeges információ ("tudás") nem a munkatársak fejében, hanem a cég informatikai rendszerében lesz mindenkor megtalálható (így nem lesznek"pótolhatatlan" munkatársak),
bár a programok az adatok kezelését (rögzítését, módosítását) a szervezet zárt rendszerében (lokális hálózat) teszik lehetővé, azonban a rendszer rendelkezik egy webes alkalmazással, melynek segítségével internetes környezetben (a világon bárhol) bármilyen bongészővel rendelkező eszközzel biztosítja a releváns adatok elérhetőségét.
A ClicXoft.Office programcsomag fejlesztésének elsődleges célja volt, hogy funkciói a legkülönbözőbb tevékenységet végző vállalkozások és szervezetek igényeire egyedileg testreszabhatók, könnyen illeszthetők legyenek.